Hahaha

I dag gick jag upp vid klockan 6 för jag orkade inte åka buss så mamma skjutsade mig till pappa,
Så när jag kom dit la jag mig och sov lite mer från 06.17 till 08.10 typ sen tog mig till skolan,
Sen har jag bara varit i skolan och våran lärare gjorde ett april skämt på en i klassen xD

Läraren (Kent): Henrik, anna ville prata med dig så gå upp dit.
Henrik: Okej...
Sen när han hade gåt började Kent skratta och säga dom måste ju bli jätte förvånade när han komemr dit,
Sen när Henrik kommer tillbaka så sa han att hon inte va där, då tyckte inte Kent de va nå kul,
Då berätta han för Henrik att han skulle skämta, men de tyckte inte han va kul,
Och sen innan vi skulle sluta 12.45 då sa Kent att klockan va 13.20 och att vi slutade,
Alla bah, nej de gör vi inte den är bara kvart i, och de stog vi och sa ett tag men Kent sa emot,
Så tillslut fatta vi att han försökte lura oss för att han skulle få gå hem tidigare ;)
Våran lärare är så härlig i bland, haha, riktig jävla stjärna är han alltså.
Efter skolan åkte jag med pappa för han skulle köpa ny telefon av någon dum anledning :P
Då köpte jag på mig ett nytt nagellack som jag ska testa senare hade jag tänkt :)
Men nu ska jag ta mig en power nap och efter den ska jag fan äta något!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback