Halv långt inlägg (a)

Hellojj just nu ligger jag i sängen efter att ha kollat på BB och lite annt med mamma :)
Låg nyss och kollade på lite klänningar, men har bara hittat en och här är den,




Jag tycker den är grymt snygg och gullig på samma gång ;) Fan vad jag hatar beslutsånget!
Har typ nyss fixat i ordning mig för kvällen för jag hade tänkt att sova alldeles strax :)
Justja! jag har bytt lapp på min burk som jag ska spara pengar i föresten,
De står inte "körkorts burk" längre, utan nu står de "spar burk", tyckte de lät lite bättre faktiskt,
Självklart kommer ju mesta dels gå till körkortet men de kommer också gå till annat,
Vet inte varför men de kändes fel på nå vis att bara spara till de? :/ Aja shit the same,




Min mamma sa en sak till mig som jag måste hålla koll på sen, om mig själv :O
Hon bad mig att lägga i en tjuga, jag bah nej jag vill inte lägga i "stora" pengar än,
Då sa hon "ne men om jag gör de då jävlar låter du den vara" Jag bah hahaha ja då de är lugnt,
Så jag måste se till att jag inte går och norpar av dom, ska bara lägga i pengar, inte ta ut dom,
De är ju tur att man vet att mamma ska hjälpa till och slänga i pengar i den där också,
Då behöver man inte göra hela jobbet själv liksom ;) Nej skoja bara, hahaha,
Skit samma inge mer prat om den där jävla burken nu :P
I morron blir de ledighet från skolan så har påsklov Ons,Tors,Fre och sen hela veckan efter de :D
Så en och en halv veckas påsklov de är inte illa de, fy fan va skönt! Äntligen lite vila (a)
Sen ska jag till tandis och sen till sjukhuset och göra en spirometri (vet inte om de stavas så)
De är i alla fall en övning för och se hur mina lugnor och så ser ut typ -.-
Nej nu ska jag dra, skriver mer i morron,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback