Kläder! ♥

Ja jag va ju ner på stan för att köpa lite kläder och de gjorde jag också! :D
Gud nu blev jag faktiskt på bättre humör, men inte helt jätte glad än tyvär,
Men de löser sig säkert senare så vi får se hur jag mår senare i dag mot kvällningen typ,
Nu ska jag platta håret så jag har de gjort, sen ska jag prata med mamma om mat,
Haha jag börja bli hungrig igen fast de va typ 3 timmar sen jag åt sist :P
Hon säger att de blir köttfärssås och spaghetti, mumms fillibabba :D

Så här är de jag köpte :)

  • Alladin byxor
  • Nit leggings
  • Svart linne






Visst är dom snygga? I Love Them! :D
Nu ska jag lägga in bilderna från festen som va i lördags så lägger jag upp dom sen :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback