Lite om vad jag tycker om "Fashion"

Ska lägga ut några bild på vad jag tycker är snyggt och fult inom de så kallade modet.

Vi börjar med de snygga, eller jag tycker de är snyggt iaf.

Först har vi dom underbart snygga kilklackarna! Vissa tycker dom är fula och vissa tycker dom är snygga.
När jag först såg dom tyckte jag dom va gräsliga, tills jag fick ta en liten närmare titt och provade ett par,
Jag kommer köpa ett par sånna här sen när min plånbok accepter de ;)




Sen har vi dom här populära One Piece fräkterna alla värkar vilja ha, och jag är en av dom!
Fy fan dom är underbart snygga ju, fatta va skönt när man är hemma och en sjuk eller bara har en chill dag,
Gud va skönt att bara dra på sig ett plagg och sen är man klar liksom, måste ha en sån sen också!





And now over du the ugly things!

Okej jag satt och kolla igenom lite på internet och hittade dessa äckligt fula skor,
Ursäkta mig men hur ska man gå i dom? Ser ni liksom hur dom ser ut, de går bara inte,
Jag lovar jag skulle dö av skratt 10 ggr om, om jag såg någon gå omkring med sånna där skor faktiskt.
Förlåt men jag tycker dom nästan borde förbjudas...



Sen har vi ju dessa snygga byxor med typ inbyggda trosor? Vad är grejen med de liksom?
Hur snyggt är de att gå runt så där, de ser ju ut som om man inte vet hur man har på sig trosor rätt,
Har knappt ord till dom här "byxorna" så fula är dom asså!




Vad tycker ni om de jag lagt ut? Gillar ni de jag gillar eller tvärtom?

Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback