Måndag

Hejsan sveisan, sitter just nu hemma eftersom jag mådde skit så åkte jag hem från skolan,
Har väl inte hänt så jätte mycket i skolan i dag har mest bara tagit de lugnt,
Eller för fan, de har visste hänt nått! Jag träffade min underbara Marina i dag!!! :D
Tror ni jag vart nå lycklig eller? Fan jag hoppade på henne & kramade henne & sen började jag böla (a)
Fattar ni att jag saknat den människan mycket eller, jag blev skit förvånad!
Satt och pratade med henne en liten stund och fråga hur de går för henne i Sthlm å allt,
Så efter som hon är här under mitt påsklov så ska vi träffas och göra nått och prata ännu mer :D
De är väl typ de roigaste som har hänt i dag eller ja än så länge i alla fall,
Nu ska jag glo på tv sen ska jag väl typ se om jag mår bättre och då kanske jag tar mig ner till stan,
Jag måste ju köpa ny leggning för typ alla mina är sönder, så d är nog dags nu :P
Kanske köper på något mer än bara leggings, de brukar ju vara så i alla fall nu när jag har pengar haha,
Sen kanske jag träffar Linda och hennes kompis Sanna som kommer hit ändå från Norrland i dag,
Aja nu ska jag vila min mage lite och glo på tv, här kommer dagens outfit,
Puss puss :*





  • Lackleggings
  • Randig cardigan
  • Vitt linne
  • Svart linne som neder del
De är dagens outfit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback