Mys i lillsjön <3

Hejsan hoppsan på er, efter jag skrev sist har jag faktiskt sovit sammanlagt 2 timmar kanske :D
Jag kan lova att de va grymt skönt alltså, vi åkte hem till Catrin och där sov jag också lite (a)
Sen så har vi bara varit där och tagit de lugnt och typ pratat och så bara,
Nu har jag kommit hem till mamma och har nyss duschat, jävlar de va skönt,
Och nu ska jag äta lite mat och sen ska jag sminka mig och invänta Catrin, Johan & Ludde :D
Senare ska vi åka till lillsjön och röka vattenpipa och fira våran älskade Axelina som fyller 17 i dag :)
De ska bli så mysigt att bara sitta där ute vid vattnet och chilla med musik,
Vi får se om jag kanske tar några bilder där ute och lägger upp här sen :)
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback