Now im going to sleep

Jaha då har man nörda facebook ett tag då, är inte så värst mycket som händer där på kvällarna,
Men ändå så sitter man och glor runt liksom, de har väl blivit en vana eller nått :P
Sitter och funderar lite just nu innan läggdags så där om lite olika grejer och märker vissa saker,
Jag har t.ex. glömt bort att tränat igen vilket gör mig riktigt förbannad på mig själv -.-
Varför ska jag alltid lyckas börja med nått men inte kan fortsätta? De är nå fel på mig :P
Men nu jävlar ska jag fixa de som alla kallar "Beach body 2011",
Haha nej men jag ska i alla fall gå ner till min målvikt så jag kommer i lite av mina sommar kläder :)
Men jag har faktiskt lyckats med en grej (än så länge) och de är att äta 3 gånger om dagen,
Kanske glömt de en eller två gånger men de är inte ofta de händer, bara när jag sover borta kanske,
Men wft jag får hoppas att jag lyckas med detta, nu ska jag inte tråka ut er med mina tränings bekymmer,
Nu ska jag i alla fall sova och vänta på den förhoppningsvis soliga dagen i morron,
Är de 20 grader i morron också ska jag fan se upp för solen, jag ska inte bli nå mer tomat nu ;)
Men men sova gott på er allesammans så skriver jag mer i morron,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback