Nu är de natti natti :*

Jaha då har man lagt sig i sängen och känner sig lite smått sur fast ändå inte :P
De är den där jävla toaletten vet ni som jag klagat på haha, den läckte på golvet så nu är den avstängd!
Orkar inte med den längre, tur att man har två stycken annars hade de varit illa,
Blir inget kolla på BB orkar inte de just nu, är för trött för de känner jag :)
Så jag har nyss strulat med tandborsten och ny ska jag mys lite med mina 3 älsklingar, kuddarna å täcket ;)
Puss puss :*


Får en god natt bild av mig också :P


Kommentarer
Liger - The Biggest Cat on the Planet säger:

Awesome !!!!

2011-04-22 | 21:51:16
Bloggadress: http://www.ligerworld.com/liger-svenska.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback