Rio Salon laser

Okej sitter och kollar lite på tv, och vet ni vad teknologin har lyckas med nu? Jo Rio Salon Laser är en laser behandling du kan göra i ditt egna hem. Den tar allstå bort hår vart som helst på din kropp.
Den tar bara bort ett hårstrå i taget. Jag själv tycker de låter ganska bra.
Då slipper man raka benen i fortsättningen. Ett hårstrå tar 4 sekunder att ta bort. Den är också jätte säker efter som de finns både en nyckel och en kod till att använda den, då är de bara en själv som kan använda den.
Man behöver bara göra 4 till 6 behandligar sen är håren bort föralltid!
Den kostar 174/mån eller 1999 kr direkt. Just nu.


Nu tänker jag skriva negativa och positiva saker, som jag tycker om den.
Jag har själv inte testat den. Men av vad jag läst och hört om den.

Positivt
  • Inte behöva raka benen mer
  • Behöver inte gå till laser bahandling som kostar multum.
  • De gör inte ont att använda den
  • Säker med kod och nyckel
  • Ta bort vart du än har hår
  • Människor i alla åldrar kan använda den

Negativt
  • Tar bara ett hårstrå i taget
  • Att de tar 1 till 2 månader tills håret försvinner
  • De billiga priset finns bara ett tag
  • Man glömmer bort den

De blev mer på den positiva sidan. Den kanske funkar? Ska man kanske köpa sig en sån?
Då slipper man ju de där jobbiga om att raka benen i duschen.
Jag själv har en Derma seta hemma som skulle få mig att sluta raka benen. De funkade inte som jag hade tänkt direkt. Den funkar jätte bra och tar bort hår men de växer ju upp igen efter 1 månad ungefär. Men de är bara för att jag har så lätta och små hår. För dom som har tjockare kommer de upp lite fortare.
Så jag tror man kommer glömma denn Rio salon laser efter ett tag.

Vad tycker ni, värkar de som en bra produkt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback