Soffjävel

Sitter hemma hos pappa och önskar att de fanns en tv och titta på...
De puckot sålde sin utan att ha köpt en ny först, så nu värkar de som att han åker till västerås och köper en,
Han kan ju låna min lilla men den får störningar när man får sms, skit jobbigt,
Hoppas han åker i morron för då kan jag följa med och kanske flörta till mig något också (a)
Skulle ha skrivit här vi typ.... 13.30 men jag somnade i han förbannade soffa till NU! -.-
Aja skit samma, nu sitter jag och stirrar på den tomma väggen i väntan på mamma ;)
Får glo på något på nå tv3 paly eller nått till hon kommer,
Hon ska hämta upp mig och sen ska vi hem till oss, får se om vi kanske handlar först :)
Puss puss :*


Deärdumtattförneka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback