Taggad!

Sitter hemma och ska platta håret, sminka mig och hitta kläder i väntan på mat.
Mamma ska grilla kött och de till de blir de pommes och sour cream sås :D
Sen när jag ätit upp då är jag färdig för kvällen och då bär de av till Julia,
Där träffar jag, Acke, Sanna, Linda, Persson, Oscar, Poppe, Malin och massa fler!
Känner på mig att denna kväll kommer och bli bra faktiskt, är riktigt TAGGAD :D
Men nu ska jag sätta på min plattång så den blir varm nån gång sen ska jag göra mig i ordning,
Kommer säkerligen inte skriva så mycket när jag är där men jag skriver när jag kommer hem,
Men jag ska också försöka ta lite bilder så ni får se vilken kul kväll vi får :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback