Trevlig stund :)

Hej på er, i dag har jag varit med mina älsklingar Axelina & Linda hela dagen typ :D
Vi va ner på stan lite grann efter vi hade varit hos Acke och sen åkte vi hem till mig och drack lite kaffe,
Sen har vi bara suttit här och jag & Acke löste sudoku och Linda vet jag inte vad hon gjorde :P
Sen när mamma hade gjort mat åt mig så satt vi ute på gården när jag åt och snackade lite,
Och efter jag hade ätit upp så satt vi där och pratade, de va från typ 18.00 till 21.00 så vi pratade ett tag,
Vi satt verkligen och pratade om ALLT, från skolan, till våld, till kärlek, så allt mellan himmel och jord typ,
Skönt va de i alla fall, just nu sitter jag och kollar på efterlyst med mamma i väntan på Big Brother :D
Så skriver nog mer sen eller nått,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback