Underbar dag!

Hej hej hej hej, haha jag har just kommkit hem och lagt mig i sängen efter en minst sagt as rolig dag :D
Som jag skrev tidigare i dag så åkte jag ut med Linda, Acke & Catrin och vi åkte moppe,
Vi körde runt lite här och var, sen träffade lite folk på stan och sen åkte vi runt lite mer,
Jag åkte med Linda och jävlar i mig vad den kvinnan är en galen förare i bland, helt störd haha,
Sen vid typ fem tiden skulle Acke & Linda åka hem & äta och sen till stallet,
Så då åkte vi till Acke snackade en liten stund och sen åkte jag och Catrin hem till henne,
Vi ställde oss och lagade mat, vi gjorde våfflor, sen satt vi bara och chillade ett tag,
Sen så drog vi två tll hedemora och träffade söta Jennifer & söta Sofie! :D
Va väl där ett tag, drog till donken och käkade glass sen hem till Sofie igen,
Sen vid typ tio drog Jennifer, och då satt vi andra och inväntade Big Brother och bara mös lite grann,
Efter BB började vi röra oss hemmåt och hjälp mig va läskigt de va att åka hem kan jag lova,
Catrin har inte så jätte bra lysen och de va inge lysa efter vägen, för vi åkte en gammal väg,
Men nu är vi båda hemma och oskadda så de är ju bra de, men jävlar vilken rolig dag vi har haft,
Tack brudarna för en trevlig dag/kväll och halvt natt,
Nu ska jag lägga mig i sängen och vila min rygg, mina ben & mina fötter och bara sova!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback