Underbart!<3

Åååh gud va underbart de har varit! Har haft Linda, Sanna & Acke här, dom har varit här typ 3 timmar :)
Vi har bara suttit och prata och druckit kaffe och cola, de va jätte ärligt faktiskt.
Vi har verkligen pratat om ALLT! Från de roliga till de läskiga till de ledsna och sen runt igen :P
Så jag har haft en trevlig kväll helt ärligt :) Missade BB men wtf de gör inget kollar på de sen.
I morron ska vi på party men vet inte riktigt säkert vart än tror jag haha,
De blir vi fyra och sen blir de dom vi hamnar hos :P De löser sig alltid,
Har just hjälpt mamma att sätta på katten bandage på halsen, han va så duktigt så :)
Nu ska jag kolla på tv så jag skriver mer sen,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback