Älskar solen!

Efter jag skrev sist så fick jag nå flipp och satte mig ute i solen, sen fick jag & mamma besök av Jimmy.
Han kom hit på en kopp kaffe och lite prat en stund bara, de va trevligt.
Så i 3 timmar ungefär har jag suttit i solen, så kan ju säga att jag är lite röd på bröstet i alla fall haha.
Men ska fan försöka ta mig upp lite tidigare än ett i morron känner jag, typ gå upp vif tio kanske.
Då kan man gå ner äta frulle sen bara ligga i solen, fast i morron har jag lovat att jag ska klippa gräset.
Men de gör inget får ju sol på mig då också så varför inte liksom,kanske får en peng för de också (a)
Nej nu ska jag gå ner så mamma får hjälpa mig måla min andra hand med nagellack.
Sen ska jag väl bara ta de lugnt med mamma en stund, så får vi se vad som händer sen.
Puss puss :*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback