Äntligen ur sängen

Jaha god morron, har varit vaken sen 7 i morse men har legat kvar i sängen tills nu.
Nu ska jag försöka äta något och se om magen kan ta och bli bättre eller inte, de är bara hålla tummarna.
Kunde inte ta mig till skolan i morse för att magen började krångla, hur kul är de första dagen liksom?
Och när jag ligger där i sängen får jag ett sms av Marina där de står något riktigt obehagligt!
"Om du inte kommer i dag blir du av med din plats på handel säger rektorn"
Fatta att jag blev nå bajs nödig då, men jag fick ringa till studievägledaren och min lärare Victoria,
Och när Victoria fick veta hur de låg till och jag sa att jag inte vill förlora min plats va de lugnt.
Sen sa studievägledaren att hon skulle ringa rektorn och förklara och så, så nu är allt löst.
Nu ska jag bara få tag i Marina så jag vet vad man ska ta med sig i morron, för då är de tydligen utflykt.
Hoppas på att magen är bra så jag kan göra de som skas göra så de inte blir mer problem.
Nu sitter jag i alla fall nere i köket med Mange 6 Catrin och pratar lite, och nu ska jag äta innan jag dör.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback