Film tips!

Filmens namn: The Serbian Film

Handling: E
n föredetta porrstjärna blir erbjuden ett jobb som han inte kan motså. De han inte vet är att detta jobb är sjukare än vad han tror.

Skådespelare: Inga man känner igen

Betyg: 1 av 10 tummar upp
Den är så jävla brutalt äcklig, vidrig och sjuk som en film kan bli! Man måste hänga med för att fatta och de är ingen film man ser 2 ggr! Den får en 1a för att dom gjort filmen bra vid inspeling och sånt men annars är den fan bara sjuk.
(VARNING! Är ni känsliga kolla verkligen inte på den)




Jag vet att film tips låter som jag ska tipsa er om bra filmer, men jag tipsar er för sånt ni ska hålla er i från också. Jag menar varför se en film som är väderlös?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback