Goooood... ja va de nu är

Tjena fan, va meningen att jag skule varit upp tidigare i dag, typ då mamma vckte mig vid 10 tiden (a)
Men jag bad om lite frukost och fick de, men jag bad om de bara för att jag vaknade med pang smälla.
Sen efter jag ätit upp och så så somnade jag tills nu, och efter dom två timmarna har jag inte ont längre.
Så de är ju skönt, men känner att jag börjar bli lite hungrig igen, fast lunchen får vänta lite grann.
Låg och pratade med Jessica i telefon i över 1 timme i går, fy fan va vi pratade på, om allt och inget! :)
Sen va båda våra telefoner på väg att dö, så vi pratade på msn en stund också hahaha.
Och vet i vad jag försökte med eller? Märks att jag är inne på facebook för mycket, och msn "för lite".
Jag försökte minimera msn rutorna som man gör på facebook chatten? Alltså hålla? hahahaha ;)
Nej nu ska jag vakna till lite så får vi se vad jag hittar på att göra efter lunchen :)
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback