Hehe (a)

Jag ljög visst lite grann, eller igentligen inte, jag skrev sist att jag inte orkar bloggen för de va mycket nu.
Men nu är de så här va att allt med skolan har löst sig och de blir inge Handel eller Hotell & Turism.
Jag kommer att gå Omvårdnad i stället här i Avesta, och jag kan lova att detta val känns så jävla bra! :D
Jag kommer börja i morron, fast senare än dom andra, ska vara hos studievgledaren klockan 13.00.
Så kommer jag få allting fixat då med schema och skåp och sånt, sen har jag Emilia & Catrin i min klass :)
Jag orkade inte skriva på bloggen bara för att de va så mycket som hände och jag mådde inge bra.
Men nu när allt har löst sig och jag mår bättre så kommer jag nog att börja lite lätt i alla fall.
De kanske är ett inlägg om dagen eller så, men jag kommer att börja mer sen när jag känner att jag kan.

Nu sitter jag i alla fall i köket hemma med Mange och ser dum ut, tror vi kanske går upp å glor på tv eller nå,
Eller jag vet inte, kanske går till affären (om min mage tillåter) och köper en cola, de lät gott :)
Nej nu ska jag vara mer social och se om man kanske måste sätta på kaffe om de blir nå besök ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback