Inte orkat uppdatera

Hej jag vet att jag varit skit dålig på att uppdatera sen i lördags och de är mest för jag inte har orkat.
Sen har jag typ sovit skit länge på dagarna så har inte kommit upp förns typ mellan 3 & 6 (a)
Mange har i alla fall sovit här sen lördags och de va varit kul, antar att han sover här i natt också :)
Under dom senaste dagarna har de väl inte hänt så jävla mycket direkt, har väl bara varit hemma typ.
Sen har man haft massa besök av, Jimmy, Catrin, Axelina, Stefan & Josse, så man har ju inte haft tråkigt.
I dag kom vi åtminstonde upp lite tidigare, och nu sitter jag & Mange bara och ser dumma ut vid kökbordet.
Antar väl att man kommer och få en massa kaffe besök i dag också, men som sagt är ju inte de helt fel.
Nej nu ska jag vara mer social med Mange så han inte blir helt uttråkad när vi sitter här.
Puss puss :*



Kommentarer
Axelina! (y) säger:

Hahaha!! detser ut som att du inte har några tänder x)

2011-08-18 | 17:51:34
Debbie säger:

Haha är du dum i huvve? ;)

2011-08-19 | 15:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback