Köket

Jaha då har man besök av Linda & Axelina här också så vi sitter i köket och pratar lite :)
Får se vad denna dag bjuder på, värker inte som att de är mycket med tanke på att regnet bara öser ner!
Så sen när alla har dragit ska jag ska jag kolla med mamma om hon kanske vill spela med mig.
Och gör hon inte de blir nog att kolla på film som faaan i dag, har ju fortfarande en del kvar att titta på ;)
Så om jag känner min mamma rätt blir de nog att jag få glo på film resten av dagen.
Fast jag vill inte göra de själv, de är roligare att ha någon som är sällskap tycker jag :)
Nej nu ska jag va social med dessa puckon i hopp om att något roligt händer.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback