Läggdags

Som sagt fick jag kaffe besök av Jimmy, Josse & Stefan, eller ja Josse & Stefan va här en stund bara.
Vi satt och pratade lite grann om allt och inget, och efter S & J åkte så tyckte Jimmy att vi skulle kolla film.
Så vi gick upp och satte oss och kolla på film, en liten rysare/skräckis blev de.
Så får se om man kan sova något i natt, men de borde jag nog kunna för så äcklig va den inte :P
Jimmy va lite trött och satt och nästan små sov lite så nu när han kommer hem somnar han nog fort haha.
Justja, kanske har nån som vill köpa min telefon också, men först måste jag hitta en ny till mig först ;)
Aja nu ligger jag i alla fall i sängen och kollar facebook och massa annat skit typ :P
Får se om man kanske tar ett avsnitt av julens hjältar innan man somnar, då kanske man kan sova haha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback