Lite ändring!

Hejsan, sitter och kollar på Full frys och fixar om bloggen lite grann, nu börjar de bli lite snyggare här.
Ja ni ser ju vad jag har ändrat för något, och sa snart börja med en ny header också :)
De är bara de att jag har ingen aning om hur den ska se ut än... Men de kommer jag väl på.
Får se om jag nöjer mig med detta när jag är klar, men de borde jag nog göra hoppas jag (a)
Sen sitter jag och väntar på att mamma ska sluta jobbet, för då ska vi åka och hämta Jessica.
Hon ska sova här i natt har vi bestämmt, så vi åker och hämtar henne i Näs efter mamma slutat.
Nej nu ska jag böja fundera på hur den ny header ska se ut, och ser ni ingen ändrig tryck F5 :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback