Lunch!

Hejsan, gick upp vid 11 i dag ungefär, sen vid typ halv 12 så la jag mig i solen och har legat där tills nu!
Fy fan va skönt de har varit, och självklart har man fått lite färg, men nu ska jag va inne en stund.
Måste ju äta menar jag, så nu blir de lunch men efter de går jag ut i solen igen så klart.
Då får ryggen bli lite mer solad så man får lite färg där också, kan ju inte va blek där, gud va fult haha.
Sitter i alla fall att väntar på att Per ska komma så man får äta snart, men känner att jag skiter i han snart.
Min mage bara skriker efter mat så han får fan skynda sig, fast då blir väl mamma galen haha.
Nej nu ska jag dricka lite cola, och kolla facebook så länge.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback