My bed

Hejsan, kom typ nyss hem från att ha varit ute med Jimmy, Stefan & Josse en liten stund :)
Först kom dom hit och tog nån kopp kaff efter jag kommit hem sen åkte vi till sleven och satte oss.
Mini & Sebbson kom förbi och sa hej också, sen åkte alla hem och jag & Jimmy ställde oss på beppes.
Fast där va de ju dött så stog inte där länge då, sen skjutsade han hem mig, så här sitter jag.
Håller på att fylla i min KNACKA skylt som brukar sitte på min dörr haha, tyckte den kunde "pimpas" lite.
Ska väl gra klart den, kolla lite på facebook, kanske kolla nån serie sen sova antar jag väl.
Hade tänkt och gå upp och sola i morron om de nu finns någon sol vill säga, hoppas, hoppas,hoppas! :D
Så de blir inte uppe så länge i dag ändå, men men god natt då fuckers ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback