23-12-11

God morron (a)
Vaknade för ungefär en timme sen, de va inte riktigt med meningen att vakna så sent, men så blev de.
Sen dess har jag bara ätit lite frukost och glott på tv i mitt rum, visst har jag ett roligt liv? hahahahaha...
Men de finns inte så mycket att göra, pappa har åkt till v-ås så jag kan ju inte umgås med honom.
Men jag ska åka hem till mamma om ett tag och kanske julbaka lite grann, men först måste jag ner på stan.
Ska handla manikyr till mina naglar, nu har dom blivit tillräckligt långa för att göra manikyr på, äntligen!
Men efter de blir de hem till mamma och typ julbaka kanske eller bara ta de lugnt som vanligt :P
Nu ska jag vila ett tag till i min skna säng och sen göra mig i ordning och ner på stan och så som sagt.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback