CSI

Lugn kväll i soffan.
Sitter just nu och kollar på CSI och skriver med lite folk på både facebook och sms, trevligt är de också! :)
Ska försöka lugna ner mig efter denna dag som aldrig tar slut känns de som, och sen lägga mig i sängen.
Allt har vart på högvarv i dag så jag känner att jag behöver få nå annat på tankar och bara ta de lugnt.
Gör jag inte de kommer jag fan inte kunna sova i natt, och måste verkligen försöka ta mig till skolan i morron.
Ska dit och prata med min matte lärare om vad jag ska plugga på till mitt prov jag behöver göra rätt snart.
Om jag inte tar mig dit ska jag i alla fall ringa och fråga, har ju böckerna och så hemma redan.
Nej nu ska jag inte håll på att skriva om massa sånt där, tankarna bara flödar på, förlåt hehe.
Nu ska jag släcka alla lysen och läga mig i soffan och bara ta de lugnt som sagt, skriver mer i morron.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback