De gick bra

Men de va skönt att komma hem till soffan!
Kom hem från att ha handla julklappar för ungefär 2 timmar sen kanske, ja någonting sånt haha.
Vi va upp till Sandra och pratade med henne en stund också, hon har btw kommit hem för er som inte visste.
Men i alla fall, när vi va ner på stan va jag bara tvungen att köpa ett par skor åt mig själv verkligen!
Dom är så snygga så man nästan kommer lite grann när man tittar på dom, haha jag känner nästan så.
Jag va verkligen tvungen att ha om, så de va tur att de fanns en storlek kvar för mig, annars hade jag grina.
Nej jag driver inte, jag vet inte riktigt vad de är med dom som gör de att jag vill ha dom, men så är de bara.
Sen köpte jag också ett nagellack på H&M för 10 kr som jag tyckte skulle vara snyggt, så ska testa sen.
Jag vill inte ha på mig nå nagellack om de ändå ska bort till på måndag liksom, så tar de efteråt i stället.
Jaja nu ligger jag i soffan och kollar på tv i väntan på att mamma ska komma hem och laga mat! :D
Blev en kokt korv på stan innan all handling men känner att jag behöver mer nu, för de räcker inte haha.
Så jag ska ligga och kolla på tv och beundra mina as snygga skor och sen lägga mig senare.
Blir inge mer bloggning i ag, får se vad jag är på för humör i morron, så vi märker när jag skriver igen.
Puss puss :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback