Fixa frillan! (later)

Äntligen ska de göras!
Sitter just nu och inväntar på att klockan ska bli 12 så jag och mamma får åka på mötet med skolan.
Efter mötet har vi bestämt att vi ska åka ner till stan, jag måste ta ut mer medicin för den är slut.
Sen måste jag hämta ut mammas julklapp som kommit så jag måste gömma den för henne.
Jag måste hämta den i dag annars får nån annan den tydligen? Kan dom verkligen göra så?
Aja skit sak samma jag får väl hämta ut den och gömma den för henne, hopaps hon inte försöker tjuv titta.
Efter vi kommer hem ska jag bli klippt av mamma, hon ska få tunna ur de och fixa lite.
Jag lägger in lite bilder och skriver sen så får ni se, nu ska jag prata lite med mamma innan mötet.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback