Fixing nails & hair!

Efter julfixandet såklart!
Kom hem till mamma för kanske en halvtimme sen, har packat upp grejerna jag hade med mig från pappa.
Va ner på stan innan som ni vet att jag skulle, men de blev inte bara manikyr, de blev ny hårfärg också ;)
Så senare i dag ska mamma få färga håret på mig, då får jag se lite ny och fräsch ut tycker jag.
Först nya naglar och sen ny hårfärg, all thats missing is a new dress! Men de kommer nog så småning om!
Sitter här och är SVIN hungrig och jag har ingen aning om vad som kan smaka gott och vad jag är sugen på.
Men de löser jag sen, i alla fall när mamma kommer hem är de mycket som ska göras, och kul ska de bli!
Vi ska baka pepparkakor sen ska hon baka knäck och cola, hon ville göra de själv sa hon så varsegod!
Jag tror hon tycker att de blir för struligt när jag är med, pepparkakor är ju lättast att göra ändå så.
Men nu ska jag fundera på vad jag ska äta och sen ska jag nog städa lite i mitt rum tills mami kommer hem.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback