Forever alone!

Eller just nu i alla fall haha.
Sitter i soffan och Axelina åkte just hem, så de blir att kolla på 2 fast 2 furios som går på 6an :)
Ja jag är inte trött alls så får se om jag blir de efter filmen, hoppas lite på de faktiskt.
Vill ju försöka gå till skolan i morron men får jag inte den sömn som behövs så klarar jag de inte.
Sen måste jag vända tillbaka dugnet lite grann också, vill ju faktiskt att de ska fungera allt de här.
Så får väl se hur de blir, jag ska åtminstonde försöka ta mig ner och göra provet hade jag tänkt.
Och måste försöka få hjälp med provet jag fick göra, hade tydligen fattat de fel så behöver lite hjälp där.
Nu ska jag fortsätta på film sen får jag som sagt de hur de blir med tidig läggdags i kväll.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback