God morron eller nått

Min säng vill inte lämna mig.
Sitter i sängen och äter banan till frulle, de är typ de ända min kära mage klarar av just nu känner jag :)
Ja de plus lite halv avslagen Loka jorgubb haha, men de funkar i alla fall som tur är.
I dag händer ce inte så mycket, eftersom mamma inte tycker att jag ska vara ute och leka så får jag va hemma.
Men jag har kommit på att jag kanske tar och fotar lite och kanske gör om bloggen lite grann.
De är ju en del tidsfördriv eller hur? Så då anske nån timme försvinner till de i alla fall.
Sen kanske jag pluggar lite också, de vore väl rätt smart? Ja jag kanske har saker att göra ändå i dag då haha.
Nej nu ska jag nog äta upp min banan och sen klä på mig och lägga mig i soffan i stället.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback