God morron för någon timme sen

Har legat i sängen fram till nu.
Kom hem vid kanske 1-2 i går natt och de va helt sjuuukt va de blåste, eller ja de va ju storm ute.
Jag hade i alla fall jätte trevligt och kul, de blev bara jag, Oscar, Popé & Emma som åkte runt :)
De va meningen att Jessica skulle med också men hon skulle sova hos Timothy så vi sa hej till dom ist.
Vi va också till donken och och åt lite, och gud va sur jag blev på dom, ville nästan skälla lite haha.
De tog dom 20 minuter
(minst) att göra min jävla hamburgare, och de ska ta 3 min enligt deras policy.
Men men skit samma, förutom de så hade jag en riktigt trevlig kväll med mina kära vänner.
Inte för att vi gjorde så mycket men de räckte med att vi bara va med varandra så blev de trevligt :D

Nu ska jag klä på mig och gå ner och äte lite sen frukost (brunch) och sen glo lite på tv antar jag.
Ska nog ut och leka med dom i dag igen föresten, har för mig att de blev sagt så i alla fall haha.
Så får väl se vad denna dag bjuder på, men jag känner redan nu att den blir bra faktiskt!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback