God morron, god morrooooon!

Dags att kliva ur sängen kanske? Ja!
Sitter just nu i sängen och är alledels strax på väg upp, jag måste bara hitta lite mer ork så ja kan ta mig upp ;)
Har sovit as dåligt i natt, fast jag förstog nästan de, med allt som går runt i mitt hvud just nu och så liksom.
Så nu när jag går upp går jag ner och äter lite frukost och släpper ut mina mysa misse kissar hahaha.
Sen ska jag försöka få tag i några lärares nummer och ringa dom så jag får de gjort i alla fall.
De va ju meningen att jag skulle ta mig ner till skolan och prata med dom lärnarna face to face.
Men nu blev de inte så, så jag ska fixa nummer så ringer jag upp dom i stället, då har jag i alla fall försökt.
Aja skit samma, nu står katterna utanför mitt rum ch jamar så är väl dags att dra upp arslet ur sängen då.
Puss puss :*



Hehe jag komenterade en status på fb, ni behöver inte veta vad eller så, men Eve skrev till mig efter jag gjort de, jag tyckte de va lite kul! Stördo älskar dig Eve! :*



De överstruket i svart är om människan. vill inte nämna namn eller så då kan de ju bli liv.
De som är övertruken med rött är dnågot som inte har med saken och göra.
Vi pratade om två saker, så för att ni skulle fatta strök jag de :P

Men men min Eve är allt för söt i bland! Puss Eve... puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback