Home at last

Fy fan va skönt!
Har äntligen kommit hem, eller ja för ungefär en halvtimme sen kanske, och gud va skönt de är!
Ni vet ju redan att jag skulle med mamma till Falun och hämta Emson och säga hej till Sandra.
Innan de köpte mamma en ny säng som hon skulle köra hem så de tog längre tid en planerat.
Sen när hon väl fått in den och grejer så skulle hon göra mackor åt Sandra innan vi åkte.
Sen kom vi väl i väg i alla fall och va där en stund, så vi kom hem senare än tänk tyvär.
Jag ska ju upp tidigt i morron på möte, och efter de mötet har jag ett till möte -.-
Aja i alla fall så när vi kom hem åkte jag och hämta grejer hos pappa och sen 7/11 och sen hem.
Så nu sitter jag här i köket och har tänt advents staken och försöker varva ner lite grann.
Måste göra de om jag ska kunna somna i natt, de har varit så mycket i dag eftersom jag kom upp sent.
Men aja nu är jag hemma i alla fall och nu ska jag nog glo på nån serie innan lägg dags, sen sova.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback