I hate being alone

Ensam hemma i soffan.
Sitter och kollar på Criminal Minds i min ensamthet och spelar wordfued för första gången på min nya telefon :)
Har jätte tråkigt verkligen, mamma va tvungen att vara i falun i dag också, så har inge sällskap från henne.
Tur att jag fick besök av Eve tidigare och fick åka och handla lite för en stund sen, annars hade jag blivit störd.
Men har så förbannat ont i magen just nu så jag kan inte ens äta, de är förjävligt för jag är riktigt hungrig!
Nej jag har ingen aning om vad jag ska göra resten av kvällen faktiskt, får väl se, gissar på att de inte blir sova.
Är inte så lätt att sova när magen krånglar, men de blir nog bara att vaa hemma i soffan och se dum ut.
Nu ska jag fortsätta spela och kolla på Criminal Minds de är riktigt intressant så nu slutar jag skriva haha
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback