Jag vill ha snö!

God morgon på er.
Varje dag jag har vaknat nu sen den... 27nov, har jag önskat att de ska ha kommit mer snö.
För de va den 27de de snöade sist, så när jag går upp kollar jag ut genom fönstret med hopp!
Men nej nej de är grön på gräsmattan och de bara blåser hela tiden,
JAG VILL JU HA SNÖ NU!
Aja skit samma, sitter i alla fall i sängen och ska strax gå upp hade jag tänkt, jag tror katterna vill ut.
Måste fan ha lite frukost i magen känner jag, de låter som en jävla motorbåt typ! Hahahaha


Men ja fan de är ju fredag i dag också! Har ni nå roliga helgs planer? ;)

Nej nu ska jag kolla ut genom fönstret i hopp om att de kanske finns lite snö, och sen gå och fixa allt.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback