Nyponsoppa <3

Älskar de!
Ligger i soffan halvdöd och glor på tv, i dag är jag fan inte pigg kan jag lova, men jag överlever.
Axelina kom hit och sov här i går, mysigt med lite sällskap, vi titta på tv och chilla bara.
Men hon åkte till skolan vid 12 i dag sen dess har jag varit själv, och allt jag levt på i dag är nyponsoppa.
Orkar inte göra något att äta och vet inte vad jag vågar äta riktigt, så de får blir de och isglass haha.
Men när mamma slutar ska hon får göra något åt mig, måste ha lite energi om jag ska orka idag.
Har ju lovat min kära Evelina att jag ska fota henne på dansuppvisningen dom ska ha i dag.
Så innan klockan 7 måste jag bli lite piggare åtminstonde, men tills dess är soffan min vän.
Nu ska jag ligga här och såsa med mina glassar och min soppa, så skriver jag mer sen.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback