Pigg!

Fast ändå inte...
Sitter i soffan och inväntar mamma, hon ska komma hem och hämta mig och sen ska v mot stan.
Hon har varit och handla klart alla julklappar som hon inte hunnit med förän nu, och nu blir de min tur.
Jag har handlat klart åt mamma så de gör inget att hon är med men jag måste får göra de nu.
Gör jag de inte nu så får inte alla en julklapp, för jag ska in och opereras och har inte skjuts å så.
Känner tillräckligt pigg just nu så jag klarar de, hopaps att jag gör de tills jag blir klar.
Har haft en bra natt tills klockan blev 7 sen va de kört, spytt som en gris och hostat som faaaaan.
Aja mer info behöver ni inte ha, nu ska jag ta på mig lite smink så folk inte blir rädd sen haha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback