Städning med mammi!

Oj oj här går de fort!
Va med pappa ut en liten stund först till star & sen till farmor, sen fick han släppa av mig hemma.
Sen bytte jag om lite grann och sen åkte jag med mamma och matade katter och sen hem.
Så nu har jag dammsugit övervåningen och hon har gjort de på nedervåning och nu skurar hon.
Så när hon blir klar är de min tur att skura uppe, visst är jag snäll som hjälper henne?
hon berättade att hon skulle städa och så, då tänkte jag att jag kan ju faktiskt hjälpa till.
Sen behövdes mitt rum ändå städas lite grann så slapp hon göra de också tänkte jag hehe.
Så nu ska jag skura uppe, sen ska jag umgås med henne ett tag, och sen ska jag tillbaka till pappa.
Efter de får vi se vad kvällen bjuder på, kanske åker ut i dag i stället, får väl se helt enkelt!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback