Tired as hell

Vet inte varför men så är de
Sitter i sängen och ska snart gå upp och klä på mig och släppa ut dom där förbannade katterna.
Sov till 1 i dag också, tydligen så vill min kropp varken sova mer eller mindre värkar de som nu.
Äsch de gör inget jag har ju ändå jullov så jag menar jag kan ju sova länge utan problem nu.

I alla fall så blev de en riktigt lyckad dag/kvll i går, jag hade de jätte trevligt med mina vänner.
De började med att jag drog hem i från ungefär vid 3 eller något, så duschen hann jag inte med...
Får göra de i dag i stället, men i alla fall så drog jag på mig sminket + kläder och sen ner på stan.
Träffade där mina underbara flickor, Catrin, Linda, Axelina och Sanna, Sanna ahr jag inte träffat på 6 mån!
Så de va jätte kul att träffa henne igen verkligen, sen tog vi bussen hem till Catrin och va där ett tag.
Vi rökte lite vattenpipa och bara chilla och pratade lite, sen åt jag och Axelina också hahaha.
Efter de gick vi ner på stan igen utan att veta vad vi hade för mål, vilket sluta med att vi hamna på beppes.
De va helt dött där så de borde sett kul ut att 5 brudar sitter där när allt är stäng å så helt ensamma.
Sen kom Popé, Emma och Oscar förbi och sa hej och va sociala ett tag med bööörn bilen haha.
Så när mina brudar ville dra hem så va jag med "dom tre musketörerna" i stället, så trevligt så trevligt!
Ja så de blev en sen kväll, eller natt kan man ska säga, i går men de gör inte mig något :D

Aja de va gårdagen, i dag, ja vad händer i dag då? De är en fråga jag inte kan svaret på än tyvär.
Blir väl att hoppa in i duschen efter man klivit upp kanske och sen bara glo på tv och slöa.
Får väl se om något dyker upp som de gjorde i går eller om de bara blir en slöa dag i dag :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback