Trött och hungrig

Sitter i sängen och ser dum ut!
Ska strax ta mitt feta arsle upp ur sängen och gå ner och äta lite sen fruost igen, min mage tycker de.
Efter de har jag ingen aning om vad jag ska göra riktigt, måste i alla fall hoppa in i duschen vet jag!


Jag kom att tänka på en sak och måste fråga er om ni kanske vet, för jag har iiiingen aning!
Jag har inte tränt något sen en vecka innan operationen, och vet ni om man får göra de nu?
Alltså jag menar får man göra de under läkningsprocessen? Eller kan de va typ "farligt"?
För jag känner att jag vill fan träna igen för de va så länge sen nu, de är hela 2 veckor sen!
Men aja om ni vet får ni gärna komentera, för morsan visste inte hon heller, så hjälp vore snällt! :)

Men i alla fall, efter jag har duschat och så blir de väl att ligga i soffan och glo runt på tv ett tag.
Så får jag helt enkelt se vad dagen bjuder på... Nej nu vill min mage har mat, hörs sen!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback