38,2 -.-

Sitter hemma med mamma och kollar på tv i väntan på att Big Brother ska börja :)
Vill bara säga tack till Catrin, Linda & Axelina för en rolig kväll i går!
Jag hade jätte trevlig fast jag blev ut mobbad för att jag inte hade en dator å så :P
Sen åkte jag hem i dag vid klockan 2 ungefär och fick se att mammsen har blå öga,
Hon hade halka på väg ut från krogen i går och då hade hon bara tagit 3 glas vin typ så hon va lite lullig,
Men hon mår bra förutom blå ögat och lite huvudvärk då :)
Sen när jag kom hem så satt jag hemma ett tag sen blev de ut och köpa pizza :D
Sen dess har jag bara suttit hemma och trökat framför tvn-.-
Och tack Matte för att du köpte en cola åt mig de va snällt gjort,
Så jag va ut och träffade han och några till också då :P
Sitter här med 38,2 i feber så är rätt trött,
Men nu börjar BB så bye bye ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback