Big Brother

Haha satt ju och kollade på BB med mamma för en stund sen och när dom visade Niklas tänkte jag,
"Han känner jag igen, eller jag kanske bara har för mig att jag gör de"
3 minuter skriver min bror till mamma och säger att han vet vem Niklas är,
Fan jag tyckte de sa jag då, å då ringde mamma upp stefan och fråga hur,
Han hade varit hemma hos oss när vi bodde på haganäs och då va jag typ 12-13 eller nått :P
Och Stefan sa de ja, Debbie såg dom ju när dom satt och åt frukost säkert (för han hade en brud med sig)
Tyckte de va rätt klockrent ja haha men men, just nu sitter jag i min säng å kollar Facebook :D
Ska strax lägga mig och kolla på alla Ana gins Shows avsnitt jag missat :O
Efter de kanske jag ska kolla på filmen "The social network" men vet inte riktigt,
Ska upp kvar över 8 i morron eftersom jag har möte klockan 9 i skolan,
Vill inte vara sen till de mötet eftersom de handlar lite om gymnasieval och allt de där,
Så nu ska jag glo lite på FB sen Ana Gina å sen får vi se om jag sover eller inte :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback