Duktig! :D

Jaha efter jag skrev tidigare så satt jag mest bara och glodde på tv ett tag...
Sen skrev Catrin och fråga om jag skulle med till Jakob för hon och Perrson skulle dit,
Så varför inte tänkte jag men då kom mitt dilemma ska jag verkligen, eftersom jag va tvungen att gå.
Men jag satte i hörlurarna i telefonen och började röra på mina ben faktiskt,
(Efter jag hade fått in alla katter som var ute haha)
Så jag gick ungefär 4 km, jag vet att de inte låter så långt kanske,
Men för mig som har noll kondition och astma så va de bra gjort :D
Jag måste fan klappa händerna för mig själv och ge mig en klapp på axeln för jag va duktigt tycker jag :P
Så de blev bara promenaden i dag och ingen träning, men duktigt var jag i alla fall (a)
Sen följde Catrin med mig hem efter mamma slutat jobbet då hon hämtade oss,
Sen dess har vi suttit och glott på tv med mamma,
Fast vi hade ju vårat lilla damp i köket då vi sjöng, "rappade", dansade som galningar och satt på golvet och bad :D
Sen satt vi fast vid datorerna och tvn igen haha,
Just nu ligger hon på sin madrass och jag i sängen och nördar,
Jag funderar på att sova men hon är inte trött så vet inte om jag ska vara elak eller inte,
Men men ska kolla facebook lite grann nu sen ska jag sova oavsätt och jag är elak eller ej ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback