God natt

Har just ätit lite mat (tack mamma för att du lagade mat de så sent) och nu ligger jag i sängen,
Ända sen Stefan och Josse drog har jag inte kunnat röra på mig nästan...
Min rygg värker så fort jag rör på mig lite grann och min mage jadu vad fan ska jag säga om den,
De känns som om jag har stora grävmaskiner är där och härjar ungefär :O
De gör hur jävla ont som helst, tyvär ta jag mig inte till skolan i morron heller,
De är rätt synd efersom jag antar att vi ska plugga till nationella,
Men jag är inte så rädd över de ändå eftersom vi får lite hjälp på traven när vi gör de typ.
Fast jag måste ta mig upp tidigt ändå eftersom jag inte får missa min tid hos min sjukgymnast,
Ska vara där klockan tio, de känns rätt surt när man mår så här kan jag lova,
Men nu ska jag kolla ignom facebook lite sen ska jag försöka sova bort smärtan :)
Puss puss :*





Lite "funny pictures" from tidigare today ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback