Lördag 5/2 2011

Jaha god morron på er eller vad man ska säga, ligger i sängen och nyser i hjäl mig vilket är så jävla ounderbart!
Jag vill inte bli sjuk igen jag har typ nyss blivit frisk ju tycker jag,
Ska väl ta och gå upp och klä på mig och sen äta lite frukost hade jag tänkt :)
Senare i dag kanske de blir partyyyy! :D Jag är 98% säker på att de blir,
I går blev de att vara hemma och tröka lite bara med mamma och tvn :P
Jag och Catrin tänkte hitta på nått men vi hittade inget att göra så vi stannade hemma,
Så jag och mamma satt och glodde på Let's Dance lite grann.
Men i dag om de blir party då ska Catrin med iaf, sen vet jag inte vilka fler de blir :)
Justja nu vet jag vilket gymnasuim jag ska söka till i borlönge !
De heter
Hushagsgymnasiet, så nu är de bara leta lägenhet i närheten då :D
Men aja skit samma nu ska jag gå upp ur sängen i alla fall,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback