Mat, mat, mat!

I dag har jag varit i skolan och efter skolan så skulle jag åka i väg med pappa och farmor,
Efter jag kommit typ 1km insåg jag att jag skulle vara hos min sjukgymnast! :O
Fatta paniken jag fick och jag va redan 20 minuter försenad (trodde jag)
Min sjukgymnast hade skrivit halv 4 i sitt schema men sagt halv 3 till mig,
Så jag var där en timme för tidigt, men de gick bra ändå,
Jag satt och träna för mig själv och sen kom han och visade lite övningar som jag ska börja med,
Så nästa tid har jag på Torsdag nästa vecka men jag ränar för mig själv då så jag inte vilar en vecka :)
Nu kom mamma nyss hem och hon börjar göra mat åt oss nu,
Jag är svin hungrig och de ska bli jätte gott med mat äntligen,
Nu sitter jag och kollar på Biggest Loser i väntan på min mat ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback