Oj!

Hoppsan jag har helt glömt bort att skriva i går men de gör ju inget de är bara en dag liksom :P
Va med Catrin, Acke & Linda ett tag i går vi gjorde inte mycket, va hos Acke och spela lite UNO,
Sen gick vi hem till mig och åt muffins sen satt vi bara och glodde på tv,
Justja efter jag hade fikat med pappa i går så köpte vi ett par nya byxor till mig :D
Fy fan va skönt de är att äntligen ha vanliga jeans igen,
Aja i alla fall senare på kvällen gick jag till pappa på Star och åkte med han hem sen,
Men just nu sitter jag och kollar på tv och väntar på att mamma ska sluta,
Ska ta och åka hem till krylbo och ska försöka ta mig till praktiekn i morron,
Men nu ska jag ringa mamma och se om hon slutat,
Puss puss :*


Där har ni mina nya jeans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback