Rastlös

Jaha då sitter man här som vanligt med datorn i knät framför tvn och har tråkigt...
Ja jag skulle ju berätta vad som hände i går,
Jag va hos Jakob med, Poppe, Persson, Catrin, FG, Sigge och två kompisar till Sigge & FG.
Vi satt och gjorde iiiingenting, verkligen ingenting!
Sen så skulle Jakob tattuera sig efterom Sigge hade med sig grejer.
De gick bra han skulle skriva "R.I.P Anders Örnevik 1964-2005" på bröstet,
Eller ja de gick bra tills han skulle dricka cola och svimmade...
Han hade inte ätit på nästan hela dagen och fick väl blodtrycksfall eller nått,
Så han kom inte långt på tattueringen direkt tyvär,
Sen sov jag där med Poppe och Enköping borna åkte hem och Catrin & Persson hem till sig,
I morse drog jag hem vid typ 9 som jag skrev tidigare typ,
Så sen dess har jag typ suttit hemma, fick en liten powernap mellan 10-13 ungefär,
Sen har jag bara suttit hemma och tråkat as usualy...
Nu väntar jag på att mamma min som nyss tagit sin powernap ska laga mat :D
Men nu ska jag sitta här och vänta har inget mer och skriva ändå så ;)
Puss puss :*


Här kommer tre bilder från i går



Denna bild togs nästan 5 minuter innan han svimmade :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback